vineri, 8 octombrie 2010

Sex in 3. Momente ciudate

        Aud uneori in stanga, dreapta diverse discutii si incerc sa ciulesc urechile chiar daca nu ma privesc sau chiar daca cei ce le poarta sunt persoane total straine. Dar in mijloacele de transport in comun sau pe un scaun intr-o sala de asteptare, chiar nu am nimic mai interesant de facut, mai ales daca mi-am uitat castile acasa. De exemplu, nu demult am "asistat" la o discutie care chiar mi-a dat de gandit. Deci, se facea ca o tipa ii povestea alteia ceva de "sex in 3". Woooowww, urechile mele ca niste antenute finute, s-au pus pe treaba. Din pacate nu am prins mult din discutie pt ca venise randul meu sa merg la ghiseul la care asteptam. Tot ce am prins din zbor a fost: "si m-am ridicat cand am terminat si am dat sa plec"...Ok... nu stiu voi, dar mie chiar mi-a dat de gandit chestia asta. Mi-am pus imaginatia in miscare si am inceput sa creez o piesa in mintea mea.
       Acum imaginati-va intr-o situatie similara. Operatiunea "sex in 3", e pe terminate. Eu am o problema aici. Deci ma aflu acolo, ok? Cand imi dau seama ca s-a terminat????? Adica sunt totusi cel putin 3 persoane implicate in aceasta operatiune. Care pe care termina? Se asteapta dupa fiecare? Oare trebuie sa termine toti in aproximativ acelasi timp? Eu simt ca am cam terminat :), ce fac???? Ma anunt? "Hmm, oki..deci eu m-am/am terminat...voi vad ca mai  continuati. Mai aveti nevoie de mine?..oook, vad ca va descurcati si fara mine"  Dupa care, eu as intra putin in panica. "HMM, eu de ce am terminat asa repede?? Ei/ele de ce mai rezista??? Wwooow, se intampla ceva ciudat acolo! Al cui e piciorul ala??? Au trecut cateva ore, la naiba!!!! M-am grabit? Trebuia sa ma mai abtin? Oare ce o sa spuna despre mine? Ooo, oare eu nu sunt cal de cursa lunga??? Oare o sa-si dea seama ca m-am retras? Merg pana la baie si cand ma intorc, daca spun ceva, ma bag iar! Ma imbrac acum, sau dupa ce ma intorc de la baie? hhhhhhhhhh, termina si ei/ele :)...ok, wtf wtf??? nu-mi gasesc hainele". Deci, toate lumea a terminat. Se aprinde becul. Asta chiar ca e o situatie putin ciudata. Se tace. Sa spun eu ceva? "Frumos apartament, acum ca il vad la lumina. In ce zona suntem? Aaaa, da? Locuiesti doar tu aici? Misto, ar fi fost cam ciudat sa intre cineva peste noi :))"..Nimeni nu rade. hei la naiba, incercam sa destind atmosfera, avand in vedere ca ne-am cunoscut in seara asta!!! Ne imbracam incet si iar ma trezesc vorbind: "Tu in ce zona stai? Daaa?!?! Hmm... vrei sa impartim un taxi pana la intersesctia aia....? Esti cu masina??? ooook, pai o sa merg atunci sing cu taxi...e bine si asa". Mintea mea in gandul ei, impreuna cu piticul de servici, incerca sa faca conexiunile de rigoare, astfel incat sa ma pun in miscare si sa ies de acolo!  "Mi-a parut bine :), a fost ceva interesant pt mine :). Pentru voi? Aaaaa, voi ati mai facut asta?? Tot impreuna???? Va cunoasteti?????? Sunteti un cuplu??????? Acum inteleg tu de ce stiai unde e intrerupatorul!"
        Acum chiar ma simt aiurea. M-au folosit cu acordul meu!!!!! Nemernicele!!!! OMG!!!! Si eu care credeam, ca sunt in stare sa ma imparta numai sa ma aiba!!!!! Well..macar m-am simtit bine. Si banuiala mea este ca ele s-au simtit si mai bine, nu neaparat datorita participarii mele!
        Va imaginati momentul ala stupid si stanjenitor, in care nu prea stiti ce sa spuneti? Sunteti la usa, gata incaltati si imbracati sa iesiti si ceva parca va sugereaza sa mai spuneti ceva, dar pauza aia de 20 de secunde de tacere, va impiedica. "ok, so..take care! poate ne mai vedem, auzim". wtf??? ce tot spun?? Hai, misca-ti picioarele si iesi!!!!!
        Morala??? Nu exista! Daca voi face vreodata sex in 3, voi incerca sa rezist cat mai mult si voi intreba din start daca sunt un cuplu.
        Si toate astea mi s-au derulat in cap in timp ce stateam la ghiseu si femeia de acolo ma intreba obsesiv: "Doriti sa va expediem raspunsul prin mail sau prin posta??"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

GOLD

OIL